vrijdag 24 juli 2015

Beagle

Begin juni stonden wij op de Bosrandfair in Norg. 
Daar kregen wij de vraag of wij ook een beagle konden haken. 

En kijk eens wat er van de haaknaald is gerold? Een prachtige beagle! 



Wat een schatje is het hè! 
Wij zijn heel tevreden met het resultaat en onze klant gelukkig ook!

De basis voor de beagle is het patroon van Hond Boris van Stip & HAAK
De gratis aanpassingen voor de beagle staan op het blog van Herriët. 

Groetjes, Jenneke & Vera 

Wil je op de hoogte blijven van wat wij zoal maken? 
Kom ons dan gezellig volgen op Facebook!
 

6 opmerkingen:

  1. Super gelukt, vooral liggend heeft hij een echt ondeugende beagle-uitstraling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Hij is echt superleuk en ziet er helemaal knuffelig en lief uit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er geweldig uit en met een hoog knuffelgehalte !

    Fijn weekend, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk geworden! tijdens mijn vakantie ben ik ad slag gegaan met een olifant. Ik ben nog steeds geen fan van knuffels haken maar toch is deze bijna klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt superleuk!
    Wij hebben er hier een echt beagletje Aika rondlopen (deugniet hoor!) en dus maakte ik al eentje van stonewashed garen van scheepjes :) staat ook op mn blogje samen met Aika :D je moet maar eens een kijkje nemen ;)
    Ik ga hem ook eens maken in gewone katoen! Die kleuren komen mooi uit zo! Mooi gehaakt!
    Veel liefs Julie

    BeantwoordenVerwijderen